preskoči na sadržaj
Vijesti

Integrirani dan - Prvi dan proljeća

         Kao i na svakome Integriranom danu u OŠ Luke Perkovića Brinje Integrirani je dan - Prvi dan proljeća - 21. ožujka 2019. bio vrlo zanimljiv, poučan i dinamičan.

  Svaki je učitelj prilagodio svoj predmet i program kako bi obilježio navedenu temu Integriranoga dana u razredu koji ima po rasporedu. U sljedećim odlomcima vidjet će se neke pojedinosti sa satova.


       

          Učenici 8. r. na satu Matematike radili su cvijeće origami tehnikom pomoću kolaž papira. Promatrali su kako od likova nastaje tijelo. Na početku izrade koristili su se kvadratima koje su izradili od papira, a rezultat je bio tulipan sa stabljikom.

          Učenici 7. r. mjerili su visinu stabala pomoću sličnosti dvaju trokuta. Bili su raspoređeni u grupe te su morali izmjeriti visinu jednoga učenika iz grupe i njegovu sjenu. Nakon toga su izmjerili sjenu stabla te pomoću poučka o sličnosti trokuta i omjera odgovarajućih stranica trokuta izmjerili visinu stabla.

          Učenici 5. b iskazivali su u razlomcima proljetne pojave i prikazali ih na razrednome panou.

           6. r. na satu Povijesti sudjelovao je u predavanju o povijesnome pregledu bilježenja vremenskih izmjena od prvih civilizacija do suvremene tehnologije.

          Na Engleskome jeziku u 8. r. tema je bio kalendar i horoskopski znakovi pa su se učenici upoznali s nazivima, simbolima i karakteristikama osoba rođenih u pojedinome znaku nakon čega su rješavali nastavne listiće na tu temu.

           Nakon odrađene interpretacije haiku pjesama i teorijskoga dijela što haiku pjesništvo jest na satu Hrvatskoga jezika učenici 5-ih razreda morali su napisati za domaću zadaću haiku pjesme s bilo kojim motivima, a na satu su ih čitali te odabirali svoje najbolje ostvaraje. Zapisivali su ih na žute kartice koje su potom stavljali na razredni pano te ih čitali pred svima. U konačnici se dobio prekrasan pano s haiku pjesmama uglavnom s motivima proljeća.

          6. r. na satu Hrvatskoga jezika pravio je pano pod nazivom Zima odlazi, a nešto ljepše dolazi.

           Na satu Informatike 5. su razredi izašli na školsko dvorište te su gledali kako se rukuje dronom koji zabilježava predivne fotografije s ptičje perspektive.

          Razredna je nastava prilagodila pojedini predmet Integriranome danu pa je tako 4. r. na satu Hrvatskoga jezika interpretirao pjesmu Knjiga proljeća Nevenke Vidak. Na Satu razrednoga odjela učenici su se šetali školskim okolišem radi uočavanja znakova proljeća –  proljetnice, boje, mirise, mjesto gdje rastu. Uočavali su drveće, voćke, grmlje – pupove, što već cvjeta, što će se kasnije događati. Na satu Likovne kulture pravili su slikovnicu po grupama – crtali su znakove proljeća i slagali na pano u skupnu sliku.

          3. je razred iz Hrvatskoga jezika interpretirao pjesmu Prvi proljetni dan. Na satu Likovne kulture izrađivali su mobile – lastavice, na Satu razrednoga odjela uređivali su pano Pozdrav proljeću uz pratnju glazbe na temu proljeća. Na Prirodi i društvu razgovarali su o promjenama u prirodi, u vezi s biljakama i životinjama, radu ljudi. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture imali su sat pod nazivom Slobodna igra na školskome dvorištu.

         Uzbudljivi je dan uspješno prošao, a djeca su, kao i njihovi učitelji, bili vrlo zadovoljni odrađenim, stoga ne začuđuju jako dobro ostvareni radovi i rezultati.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ines Boras   datum: 2. 4. 2019.

Tražilica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Dnevni tisak


Obrazovni časopisi


Školstvo


Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 2. 2011.

Ukupno: 204952
Danas: 1

Dokumenti




preskoči na navigaciju