Građanski odgoj
Građanskim odgojem i obrazovanjem učenici/ce se pripremaju za oživotvorenje navedenih ustavnih odredbi. Sustavno uče o tome što je vlast, koja je uloga vlasti, koja su prava i odgovornosti građana u demokraciji, na koji ih način i pod kojim uvjetima mogu koristiti. Takvim učenjem potrebno je osposobiti učenika za aktivnoga i odgovornoga građanina koji sudjeluje u razvoju demokratske građanske kulture ili etosa svoje škole, mjesta, države, Europe i svijeta odnosno za nositelja vlasti jer je ustavna demokracija takav model vlasti u kojoj su građani politički subjekti, a to znači - nositelji vlasti.
Građanski odgoj i obrazovanje uvodi se na način obvezne međupredmetne provedbe kako bi se u odgoju i obrazovanju pridonijelo punom razvoju građanske kompetencije učenika. Pri tome se polazi od činjenice da su svi predmeti izravno povezani općim pravom na odgoj i obrazovanje ili nekim posebnim pravom koje se jamči svakom djetetu, u svakome od njih se traži razvoj određenih vještina i vrijednosti koje više ili manje pridonose ostvarivanju Građanskog odgoja i obrazovanja
Program građnskog odgoja za osnovnu školu organiziran je:
1.- 4. razred OŠ: međupredmetno, izvan-nastavno: projekti škole i društvene
zajednice u sklopu školskog kurikuluma
UKUPNO 35 sati godišnje, obvezno
5.- 8. razred OŠ: međupredmetno, izvan-nastavno: projekti škole i društvene zajednice u
sklopu školskog kurikuluma, s mogućnošću izbornog predmeta u 7. i 8.
razredu
UKUPNO 35 sati godišnje, obvezno + 35 sati predmet ili moduli, izborno
Naš godišnji plan građanskog ogoja i obrazovanja nalazi se u priloženom dokumentu.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |